Retourneren en restitutie
Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen. Dat betekent dat u na ontvangst van uw artikel 30 dagen de tijd hebt om een retourzending aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel in dezelfde staat zijn als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. U hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@salamatrading.nl
Als uw retourzending wordt geaccepteerd, sturen we u instructies over hoe en waar u uw pakket naartoe kunt sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retouraanvraag in te dienen, worden niet geaccepteerd.
Schade en problemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Helaas kunnen wij geen retourzendingen accepteren van afgeprijsde artikelen en cadeaubonnen.
Uitwisselingen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat u krijgt wat u wilt, is door het artikel dat u hebt, te retourneren. Zodra de retourzending is geaccepteerd, koopt u een apart nieuw artikel.
Terugbetalingen
We laten u weten wanneer we uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd en laten u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als deze is goedgekeurd, wordt u binnen 10 werkdagen automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds wij uw retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via info@salamatrading.nl